Политика за замена и рекламација на производи
1. Замена на исправен производ на барање на купувачот
Купувачот има право на замена на производ во рок од 14 дена од приемот на пратката. Замена може да се изврши само и исклучиво ако производот е во оригинално пакување и без видливи оштетувања.
- Доколку станува збор за мебел, истиот мора да биде во оригинално пакување, без видливи или структурни оштетувања, без траги на употреба и не смее да биде склопуван.
- Доколку станува збор за електричен апарат, ТВ уред или друг производ со електронски компоненти, истиот мора да биде во оригинално пакување, со сите делови и во целосно исправна и функционална состојба.
Сите трошоци за достава при замена на исправен производ на барање на купувачот се на товар на купувачот.
2. Замена на производ со фабричка маана, оштетување при транспорт или неусогласеност со нарачката
Рекламации за исправност на производите се прифаќаат само во рок од 12 часа од приемот на пратката.
За секоја рекламација задолжително е купувачот да достави фотографии и детален опис на оштетувањето.
Доколку пакувањето/кутијата има видливи оштетувања во моментот на приемот, купувачот мора да ја фотографира пред отворање на пратката и да ја приложи фотографијата во рекламацијата.
Рекламацијата мора да биде евидентирана со телефонско јавување на 02/15003 (од понеделник до петок, 09:00 – 17:00) и истовремено да се испрати фотографски материјал и опис на е-пошта contact@akcija.com.mk или преку официјалната Facebook страница.
Рекламации доставени надвор од работното време се сметаат за уредни доколку содржат: фотографија од адресница (доказ за примена), фотографии и детален опис на оштетувањето.
Услови за прифаќање:
- За мебел важи условот да не е склопуван и да нема структурни оштетувања.
- За електрични и електронски производи мора да биде обезбедено оригиналното пакување, сите делови и функционалност.
Во случај на фабричка грешка, оштетување при транспорт или ако производот не одговара на нарачката, Akcija24.mk ги сноси трошоците за враќање и замена.
3. Производи под гаранција
За производите што имаат важечка гаранција и овластен сервис, а за кои ПАБЛИК МЕДИА-ВИРАЛ ДОО Скопје не е увозник, одговорноста за сервисирање ја сноси овластениот сервис или увозникот. Во таков случај, купувачот е должен да се обрати директно кај сервисот или кај давателот на гаранцијата со приложување на гарантниот лист.